Potiho je T-Roc postao Volkswagenov najvažniji i najprodavaniji automobil. Malo je kraći od dimazija kasličnih kompaktnih SUV-ova, ali, generalno, prostran je i dobar automobil kojemu nećete naći previše zamjerki.
Nakon četiri godine na tržištu Volkswagen ga je odlučio redizajnirati. Izvana su promjene, po nekom pravilu, ograničene na novu prednju i stražnju masku te poigravanje sa svjetlima. Unutra, pak, Volkswagen obećava mnogo kvalitetniju unutrašnjost s plemenitijim materijalima, odnosno s vrha konzole iznad vozača i suvozača uklonjena je tvrda plastika, a dodana pjenasta. Tu su još neke korkecije koje povećavaju luksuz. U serijskoj opremi su sada i LED svjetla, a s tim promjenama dolazi i viša cijena. U Njemačkoj T-Roc starta od 23.500 eura (u nas se danas prva neredizajnirana verzija reklamira po cijeni od 165 tisuća kuna), a nova verzija može se naručiti odmah. Isporuke su sljedeće godine.
Umreženost se podrazumijeva, kao i digitalna instrumentna ploča. Za one koji žele više tu je i adaptivni tempomat, koji radi uz pomoć navigacije. Kod motora nema noviteta, tu su benzinci 1,0 (110 KS) s ručnim mjenjačem, 1,5 (150 KS) s ručnim ili automatskim (DSG 7) mjenjačem, 2,0 (190 KS) s pogonom na sve kotače s DSG mjenjačem, 2,0 R (300 KS) s pogonom na sve kotače i DSG mjenjačem te dizelaši 2,0 sa 115 KS i ručnim mjenjačem, odnosno sa 150 KS, pogonom na sve kotače i DSG-om sa sedam stupnjeva prijenosa.