Vozači koji prijeđu na vozila s nultom emisijom ispušnih plinova imat će koristi od novih zahtjeva za parkirnim mjestima kod kuće i na poslu u novim i obnovljenim zgradama, ako je suditi po prijedlogu Europske komisije. Ta mjesta morala bi biti prethodno ožičena za punjače električnih automobila. Priprema za ugradnju punjača bila bi potrebna u novim zgradama i zgradama koje su podvrgnute opsežnim obnovama, predložila je Europska komisija. Također, nove i obnovljene nestambene zgrade, kao što su uredi i trgovine, morale bi biti opremljene minimalnim brojem instaliranih punionica, ističe se prema predloženoj novoj Direktivi o energetskoj učinkovitosti zgrada (EPBD).
Ljudi i tvrtke ponekad moraju čekati i do godinu dana na ugradnju punjača. Također, mora se odrediti i maksimalno vrijeme koje vozači mogu čekati između zahtjeva za dopuštenje i instaliranja punionice. Zastupnici u Europskom parlamentu i vlade EU-a sada će raspravljati o prijedlogu prije nego što odluče o konačnoj direktivi koja će postati zakon.
Na kućnim punjačima trenutno se već odvija oko 90 posto punjenja električnih vozila u Europi.