Automobilsko tržište mijenjase iz mjeseca u mjesec, a nekadašnji prinčevi i plemići sada su izgubili status te su poretku pali na razinu najniže klase. Tu je i elektrifikacija, usmjeravanje interesa na druge niše… Proizvođači automobila planiraju ove godine umiroviti neke modele, a ovo su neki od njih.
Volkswagen će ugasiti Seat Mi i Škodu Citigo, a u prodaji će ostati samo Volkswagen Up. Također, omiljena limuzina hrvatskih menadžera i gospodarstvenika, Volkswagen Passat, također odlazi u povijest, a s novom generacijom bit će dostupan samo karavan. Taj će se model proizvoditi na istoj proizvodnoj liniji s novom Škodom Superb, dostupnom kao limuzina i karavan. Volkswagen će sigurno ove godine predstaviti električnu limuzinu u srednjoj klasi. Veliki monovoluen Volkswagen Sharan također će posljednji put izaći s tvorničke trake. Audi će prestati proizvoditi sportski kupe TT, koji je dugo bio zaštitni znak tvrtke.
Citroën i Peugeot će zatvoriti proizvodnju C1 i 108. Mazda će se oprostiti s malim SUV-om CX-3, a njegovu ulogu će preuzeti veći CX-30.
Salone novih automobila ove godine napustit će i Renault Talisman i Ford Mondeo, dvije poslovne limuzine/karavana. Renault će također reći zbogom Scenicu i Espaceu – monovolumeni su odavno izgubili korak sa SUV-ovima i više ne mogu pratiti njihove prodajne brojke.
Mercedes je već ukinuo Smart EQ forfour te Mercedes-AMG GT 63 SE Performance. To su informacije koja zasad imamo. Hoće li biti još odustajanja vrijeme će pokazati.