Što mislite koliko je teško hakerima razbiti sigurnosni zid svakog automobila i početi koristiti daljinski njegove funkcije? Svaki proizvođač automobila reći će da je to gotovo nemoguće, ali praksa nam govori da baš i nije tako, odnosno da u računalne sustave mogu provaljivati hakeri s određenim znanjima i iskustvima. Posljednji je primjer 19-godišnjeg samozvanog istraživača sigurnosti k0ji tvrdi da je s daljine hakirao više od 25 Teslinih automobila u 13 zemalja, objavivši u nizu tweetova da je otkrio softversku grešku u sustavima tvrtke.
David Colombo, stručnjak za informacijsku tehnologiju, tvitao je u utorak da mu softverska greška omogućuje otključavanje vrata i prozora, pokretanje automobila bez ključeva i onemogućavanje sigurnosnih sustava. Colombo je također tvrdio da može vidjeti je li vozač prisutan u automobilu, uključiti stereo zvučne sustave vozila i blicati prednjim svjetlima.
Mladić nije otkrio točne detalje ranjivosti softvera, sa svojim istraživanjima javio se Tesli, a tvrdi da nisu svi automobili pogođeni manjkom softverske zaštite.