Dacia je svoje prvo električno vozilo lansirala prošle godine, model Sping Electric, ali podružnica Renaulta je daleko od toga da postane električna marka. Umjesto toga, nastavit će nuditi konvencionalne modele s motorima s unutarnjim sagorijevanjem što je dulje moguće bez rizika od novčanih kazni Europske unije za prekoračenje dopuštenih prosječnih emisija. Vlasnik Dacije, Renault, planira postati isključivo električna marka u Europi do 2030. godine. Dacijin izvršni direktor, Denis Le Vot, rekao je magazinu Autocar da će marka smanjiti emisiju CO2 svojih modela reduciranjem njihove mase, odnosno odbacit će sve elemente koji se ne smatraju bitnim.
Zasad se Dacije ne mogu pohvaliti s pet zvjezdica na EuroNCAP crash testu, a tako će ostati sve dok kupci to ne zatraže. Tvrtka se fokusira na dizajniranje dijelova koji bi trebali biti što lakši, a sjedala su jedan od tih elemenata. Pokušava se naći kompromis između smanjene mase, ali da se ne narušava funkcionalnost.
Najnoviji serijski automobil koji je lansirala Dacia, Jogger, 20 posto je lakši od svojih konkurenata, barem u svom osnovnom obliku. U toj konfiguraciji vozilo je teško 1200 kilograma, a Dacijin izvršni direktor objasnio je da to omogućuje tvrtki da ugradi automobil s manjim motorom, koji ima deset posto manje emisije CO2 od svojih konkurenata.