Direktor Peugeota, Citroëna, Fiata…: Prijelaz na elekrična vozila izabrali su političari, a ne autoindustrija!

Električni automobil treba prijeći 70.000 kilometara kako bi nadoknadio ugljični otisak proizvodnje baterije

 

Izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares tvrdi da će zabrana automobila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem imati ogromne, uglavnom negativne posljedice, a da električni automobili imati minimalan pozitivan utjecaj na okoliš. Europska unija namjerava zabraniti prodaju novih automobila s motorom s unutarnjim sagorijevanem do 2035., ali Tavares kaže da prisiljavanje proizvođača automobila da pređu na potpuno električna vozila nije najučinkovitiji način borbe protiv klimatskih promjena.

– Elektrifikacija je tehnologija koju biraju političari, a ne industrija. S obzirom na trenutni europski energetski miks, električni automobil treba prijeći 70.000 kilometara kako bi nadoknadio ugljični otisak proizvodnje baterije i počeo sustizati blagi hibridni automobil, koji košta upola manje od električnog vozila – rekao je Tavares u intervjuu za nekoliko europskih novina.

Ističe se i opasnost za brojna radna mjesta u autoindustriji…