Dacia je objavila da je njezin Duster dosegao impresivnu prodajnu brojku od dva milijuna prodanih primjeraka. Predstavljen 2010. godine, SUV je od tada dosegao svoju drugu generaciju, a prodaja ne posustaje. U desetak godina koje su prošle otkako je prva Dacia Duster napustila tvornicu, marka u vlasništvu Renaulta predstavila je svoj SUV u gotovo 60 zemalja diljem svijeta. U početku je Daciin Duster razvijen od nule kako bi postao robusno i svestrano vozilo s terenskim sposobnostima. Redizajniran je tri godine nakon debija, a prva generacija u ponudi je bila sedam godina dok je druga generacija donijela prvi automatski mjenjač s dvostrukom spojkom u ponudi.
Kako bi obilježila dva milijuna prodanih primjeraka Dustera, Dacia je napravila nekoliko infografika kako bi naglasila koliko je Dustera proizvela i što bi se dogodilo da se svi stave jedan na drugi jedan za drugim. Prema procjenama Dacije, dva milijuna Dustera zauzimalo bi više od 2100 nogometnih igrališta.
U prosjeku, novi Duster napusti Dacijinu proizvodnu liniju u tvornici u Rumunjskoj svake 63 sekunde. To također znači prosječno 1000 Dustera u jednom danu. Također, ovim brojkama treba pridodati i stotine tisuća Dustera koji nose oznaku Renault, jer se na brojnim svjetskim tržištima Duster prodaje sa značkom francuske marke.