Niske temperature uzimaju svoj danak kod električnih automobila, a mogući su gubici do 30 posto u dometu. No, neki modeli automobila znatno manje pate od hladnoće od drugih, pokazalo je opsežno testiranje norveškog automobilskog kluba NAF. Od 31 ispitanog vozila, kineski model BYD Tang ima najbolji rezulat.
NAF je testirao na suhoj cesti na temperaturama između nula i minus 10 stupnjeva. Automobili su startali s punom te nezagrijanom baterijom, a izmjerena je udaljenost do potpunog pražnjenja. Tijekom vožnje u stvarnom prometu koristile su se autoceste, seoske ceste i mreža gradskog prometa, ovisno o dometu, trebalo je prevladati visinske razlike do 1000 metara. Grijanje je bilo uključeno, ali vozila su postavljena na Eco način rada.
Najmanje je gubitke pretrpio kineski SUV BYD Tang, koji je na norveškom tržištu prisutan od prošle godine, ali još nije dostupan u ostatku Europe. Model obećava standardni domet od 400 kilometara, a u praksi je postigao domet od 356 kilometara na zimskom testu. Razlika između dvije vrijednosti je 11 posto. Tesla Model Y LR Dual Motor (11,05 posto gubitka dometa) i Porsche Taycan 4 Cross Turismo (11,84 posto gubitka dometa) postigli su također odlične rezultate.