Vremena se mijenjaju pa je potrebno pratiti pravila. Automobilskim proizvođačima je zapovijeđeno da smanje emisije CO2 i sad se mnogi dovijaju kako to učiniti. Električni automobili su jedan put, ali zanimljivim se čini i onaj drugi, kada se inovacijama pokušava sačuvati motor s unutranjim sagorijevanjem. Ovo je posljednji primjer, Yamaha je preradila Toyotin V8 u motor na vodik.
Osnova je 5,0-litreni motor Lexusa RC F. Inženjeri su napravili promjene na mlaznicama, glavi cilindra i usisnoj grani. Motor će razvijati 450 KS pri 6800 o/min, a okretni moment je 540 Nm pri 3600 o/min. To je nekoliko KS manje od benzinca, ali nešto više okretnog momenta koji se razvija pri nižim okretajima.
Prošlog studenog Toyota, Yamaha, Mazda, Subaru i Kawasaki udružili su snage u inicijativi za klimatski neutralna goriva. Proizvođači motocikala žele testirati upotrebu vodikovih motora u motociklima, dok je Mazda već testirala dizelski motor koji radi na stopostotno gorivo od biomase.