Cijene zamjenskih baterija za električne automobile su vrtoglave. Jedno su jamstva i jamstveni rokovi, koji su uglavnom do osam godina ili 250.000 km (ako kapacitet baterije padne ispod 70 posto postoji mogućnost besplatne zamjene), ali što nakon toga, kada su vozači prepušteni sami sebi? Nizozemski Autoweek je pitao servise koliko košta zamjenska baterije, a iz Tesle, na primjer, nije stigao nikakav odgovor. Audi, Fiat, Opel i Tesla ne objavljuju cijene. Čak ni Volkswagen ne može ili neće dati točne cijene baterija nakon ponovljenih zahtjeva. Nova baterija za modele iz obitelji ID (ID.3 i ID.4) trebala bi koštati između 10.000 i 15.000 eura. Za starije modele bazirane na MQB platformi, e-Golf i e-Up cijena je između 10.000 i 20.000 eura. Fluktuirajuće cijene posljedica su složenosti i broja artikala, rekao je glasnogovornik VW-a.
Mercedes je jedan od rijetkih velikih proizvođača koji je transparentan. Baterija za EQA košta 15.209 eura, baterije za EQS koštaju 19.603 eura, a za EQV novi paket košta 27.230 eura. Zamjenska baterija za Smart EQ fortwo i Smart EQ forfour trebala bi koštati 6538 eura. Honda naplaćuje 7283 eura zamjensku bateriju u Hondi e. Zamjenska baterija za Dacia Spring košta 6770 eura. Cijene za Renault Zoe, Kangoo ZE i Twingo Electric su oko 9000 eura po komadu. Za laki automobil Twizy baterija košta oko 4000 eura. Za manju bateriju Leafa (40 kWh) Nissan naplaćuje 10.306 eura, a veliku (62 kWh) 15.516 eura.
Dakle, ovisno o veličini baterije, zamjena je iznimno skup posao što bi vam mogla biti zgodna informacija ako, na primjer, odlučite kupiti rabljeni električni automobil…