Ruske diplomatsko-vojne akrobacije s Ukrajinom cijeli svijet drže u napetosti, a krenule su i prve sankcije koje se tiču uglavnom bankarskog sektora i ponekog sirotog oligahra blisko poveznog s premijerom Putinom. Ako nas pitate, zamrzavanje njihovih poslova i računa teško će im pasti, ali još ih neće vidjeti kako u londonskom Sohou prose komadić kruha ispred Burbberyjeve trgovine. Uglavnom, eskalacija sukoba nikome ne odgovara, pa ni samim Rusima, koji žive od izvoza plina i nafte. Europski proizvođači automobila imaju svoje interese jer su u Rusiju investirali milijarde eura, a dio vozila iz tvornica na istoku ide i prema zapadu, odnosno Njemačkoj Francuskoj…
Sankcije Rusiji: Europski proizvođači automobila imaju milijarde razloga za strah od eskalacije sukoba!
Francuski Renault vlasnik je najvećeg ruskog proizvođača automobila, Avtovaz, s velikom tvornicom u Tolyattiju
Europski proizvođači automobila imaju veliku prisutnost u Rusiji. Volkswagen, Stellantis, Renault i Mercedes-Benz imaju tvornice u toj državi, dok BMW tamo proizvodi automobile preko ruskog partnera Avtotora. Francuski Renault vlasnik je najvećeg ruskog proizvođača automobila, Avtovaz, s velikom tvornicom u Tolyattiju. S Ladom Renault ima velike planove i u Europi. Stellantis planira uvoziti komercijalna vozila Peugeota, Opela i Citroena iz svoje tvornice u Kalugi kako bi zadovoljio povećanu europsku potražnju za uslugama dostave. Talijanski proizvođač guma Pirelli, koji je u kineskom vlasništvu, upravlja s dvije tvornice koje zapošljavaju oko 2500 ljudi u Rusiji, proizvodeći gume za domaće tržište, ali i za izvoz. Volkswagen je od 2006. do 2021. uložio dvije milijarde eura u tvornice u Rusiji, a samo za onu u Kalugi je izdvojio milijardu eura…