Nakon niza špijunskih fotografija kamufliranog vozila, otkriven je SUV Renault Austral, nasljednik Kadjara. Kao i prethodnik, Austral dijeli mnogo toga s Nissan Qashqaijem, zajedničku platformu i dio tehnologije. No Renault se na neki način odmetnuo i Austral je obogatio mnogim rješenjima koja su karakteristična za njegovu marku. Prije svega, dizajnerski funkcionira kao nastavak započetog s Megane Electricom, a to se odnosi i na unutrašnjost u kojoj je preuzet veliki digitalni sustav s dva ekrana od 12 inča (integrirani Googleovi servisi), a tu je i veliki head up displej.
Sa 451 cm Austral je dva centimetra duži od Kadjara, a i međuosovinski razmak je duži za dva cm, što jamči više prostora u unutrašnjosti. Dodatna pogodnost je što će na nekim verzijama Austala stražnja klupa biti klizna i to do 16 centimetara.
S blagim hibridima prtljažnik je obujma 500 litara, a s full hibridima 430 litara (s kliznom klupom prtljažnik može biti 575 ili 555 litara).
Ovisno o dubini džepa kupca, na raspolaganju su tri vrste prednjih LED svjetala, od serijskih, adaptivnih do Matrix opcije. Kotači su u rasponu od 17 do 20 inča.
Također, Renault za Austral uvodi novu najvišu razinu opreme Esprit Alpine, uz posebnu vanjsku sivu boju s crnim krovom, 20 inčne naplatke te brojnim drugim luksuznim dodacima na vanjskom i unutarnjem dijelu vozila.
Što se motora tiče, Austral ima 48-voltni blagi hibird sa 130 KS (na bazi 1,2-litrenog motora) te 12-voltne blage hibride sa 140 i 160 KS (na bazi 1,3-litrenog motora, dostupni su i s CVT mjenjačima).
Tu su i dva E-Tech hibrida sa 160 (1,2-litreni benzinac) i 200 KS (1,3-litreni benzinac) s automatskim mjenjačem sa sedam stupnjeva (dva za električni mod rada i pet za hibridni). Renault spominje veliku efikasnost i potrošnju od samo 4,6 litara goriva.
Opcija je i upravljanje na sva četiri kotača. Prodaja Australa počinje u jesenskim mjesecima ove godine