Chevrolet će za par mjeseci predstaviti, kako ga tvrtka zove, najlegendarniju Corvette Z06 do sada. Za većinu zaljubljenika u automobile, međutim, fokus je na onome što je ispod poklopca motora, dok tvrtka obećava ubrzanje od 0 do 100 za samo 2,6 sekundi. Motor sa 670 konjskih snaga vrhunac je automobila, ne samo zbog superiorne snage koju može proizvesti, već i zbog svoje sposobnosti da postigne 8600 o/min. Chevrolet pripisuje više okretaje novom dizajnu radilice.
Međutim, još 2014. godine, kada su inženjeri krenuli konstruirati ovu zvijer odlučili su svoje proizvode usporediti s McLarenima, Porscheima i naravno Ferrarijem. Tim je bio posebno zainteresiran za Ferrarijev V8 motor iz modela 458 i htio ga je rastaviti kako bi proučio njegove komponente i razumio kako radi. Međutim, u ranim fazama razvoja, inženjeri nisu imali mogućnost da kupe novi Ferrari i skinu njegov motor kako bi ga proučili. Rješenje je pronađeno na eBayu. Pronašli su šaprni inženjeri pokvareni motor Ferrarija 458 u Poljskoj i platili 25.000 dolara kako bi im ga isporučili u pogon Pontiaca u Michiganu. Tim nije bio siguran je li proces kupnje uopće legitiman, ali motor je došao u njihov pogon na paleti i oni su se odmah bacili na posao. Svaki sloj rastavljanja zadivio je tim jer su bili oduševljeni rješenjima Talijana. Puno su Amerikanci naučili rastavljajući Ferrarijev motor, ali su brzo razjasnili da su implementirali vlastita rješenja na ZO6.