Renault je vlasnik 68 posto udjela u AvtoVAZ-u i marki Lada u Rusiji pa su jasni razlozi zbog kojih je francuska tvrtka i dalje prisutna u najvećoj državi na svijetu. Dok zapadne marke napuštaju Rusiju zbog rata u Ukrajini, Renault ostaje. S navedenim vlasničkim udjelom Renault kontrolira otprilike 30 posto tržišta automobila u zemlji i ima 40.000 lokalnih radnika. Stvar još složenijom čini činjenica da francuska vlada posjeduje 15 posto udjela u Renaultu. Rusija čini oko 10 posto Renaultovih prihoda.
Izvori iz Renaulta rekli su Auto Newsu da oklijevaju u povlačenju iz Rusije zbog visokih troškova i želi izbjeći nacionalizaciju AvtoVAZ-a. Neki neovisni stručnjaci najavljuju da Renault neće izaći iz Rusije. Rusija je najavila da će nacionalizirati tvrtke koje su odlučile napustiti to tržište.
Francuska vlada nije govorila o Renaultovim odnosima u Rusiji. Francuski ministar financija Bruno Le Maire rekao je da su privatne tvrtke slobodne donositi vlastite odluke o poslovanju u Rusiji, ali samo ako se strogo i rigorozno pridržavaju sankcija.
Proizvodnja u Renaultovoj tvornici blizini Moskve privremeno je zaustavljena do 18. ožujka zbog problema s opskrbom. AutoVAZ-ove lokacije u Togliattiju i Izhevsku također mirauju nakon ruske invazije na Ukrajinu zbog nestašice poluvodiča. Renaultu nije lako…