Pad kineskog Boeinga 737 opet je pokrenuo stara pitanja o sigurnosti ovog tipa zrakoplova. Koliko je bilo nesreća s Boeingom 737? Ovaj tip zrakolova je prvi put ušao u službu 1967. Od 2000. godine pa nadalje, broj prijavljenih incidenata i žrtava smanjivao se sa svakim sljedećim desetljećem. U prvom desetljeću dvijetisućitih zabilježen je ukupno 31 prijavljen incident koji je uključivao sve varijante Boeinga 737, od kojih su samo četiri završila bez smrtno stradlih. Od 2010. do 2020. zabilježeno je 20 incidenata, uključujući dva pada Boeinga 737 Max. Od tih 20 incidenata, osam je prošlo bez poginulih putnika i članova posade.
Pad Boeinga 737-800 u planinama u Kini osmi je incident s Boeingom 737 od 2020. godine te u njima dosad nije bilo smrtnih slučajeva. Što se tiče zrakoplova općenito, prema Međunarodnoj udruzi za zračni prijevoz (IATA), stopa nesreća s poginulima u 2018. iznosila je 0,28 na milijun letova, što je jednako jednoj takvoj nesreći na svakih 4,2 milijuna letova. Premda se nažalost događaju tragične nesreće, putnički zrakoplovi i dalje su najsigurniji oblik putovanja.
Prva izvješća s Boeinga 737-800, nažalost, sugeriraju da je malo vjerojatno da će spasilačke ekipe pronaći preživjele. Zrakoplov je navodno izazvao šumski požar nakon što je naglo izgubio visinu, a zatim se srušio u planinskom području južne Kine. Istražitelji sada pokušavaju pronaći crnu kutiju kako bi dobili više informacija o uzroku nesreće.