Novi Toyotin sportski klasik: Moćna Corolla GR ima neobične tri ispušne cijevi straga!

Toyota kaže da je 4x4 sustav izgrađen u suradnji s reli timom Gazoo Racing i usavršen od strane WRC vozača

Nakon glasina i nagađanja Toyota je ipak predstavila Corolla GR. Automobil očekivano izgleda agresivno, a zanimljiva je konfiguracija straga s tri ispušne cijevi.

U srcu nove GR Corolle je moćni 1,6-litreni, trocilindrični G16E-GTS koji se također nalazi u Yarisu GR, ali umjesto snage od 268 KS u Yarisu, motor ima 300 KS (to je 187,5 KS po litri). Toyota kaže da postavka ispušnih cijevi pomaže smanjiti buku i pritisak ispušnih plinova.

Corolla GR koristi ono što Toyota naziva svojim prvim sportskim sustavom s pogonom na sve kotače u više od 20 godina. Posljednji put kada je proizvođač automobila napravio nešto slično, bilo je to na modelu Celica GT-Four. Toyota kaže da je 4×4 sustav izgrađen u suradnji s reli timom Gazoo Racing i usavršen od strane WRC vozača. Ovisno o načinu rada, može podijeliti svoju prednju/stražnju distribuciju okretnog momenta 60:40, 30:70 i 50:50. Također nudi optimizirane postavke za snijeg, zemlju i kišu. Tu su i opcijske prednje i stražnje blokade diferencijala, dok je blokada središnjeg diferencijala standardna. Mjenjač šestbrzinski ručni.

Prednji ovjes je MacPherson, a stražnji je ovjes s dvostrukim ramenima. Na ovoj Corolli proširen je trag kotača, a ugrađena je i klasična ručna kočnica.

Ograničeni modeli Circuit Edition bit će dostupni s krovom od karbonskih vlakana, ventilacijskim poklopcima i stražnjim spojlerima. Unutra će automobili imati crvene naglaske i potpisanu ručicu mjenjača. Core modeli, koji će doći kasnije, imat će aluminijske poklopce motora i sjajno crne stražnje spojlere. Ovaj, rekli bismo, budući klasik, proizvodi se u Japanu i u prodaju će u drugom dijelu 2022. godine.