Sve pomaže u Formuli 1: Inženjer Williamsa tražio je od odjela marketinga da skine svu boju s bolida!

Oku promatrača tada bi bilo vidljivo samo karbonsko pletivo

Zamislite tvrtu u kojoj imate inženjerski odjel i odjel marketinga. Jedni u prizemlju u proizvodnji, nerijetko masnih ruku, a drugi na vrhu zgrade, mudruju o strategijama, brendiranju i prezentaciji. Koliko često će jedni s drugima izaći na piće nakon radnog vremena? Gotovo nikada.

S novom generacijom bolida Formule 1 pojavio se još jedan problem – preteški su. Prosječni televizijski gledatelj neće se pretjerano uzbuđivati zbog toga jer se to na ekranu ne vidi. Nije da će se bolidi u zavojima ponašati poput Ford Transita natovarenog lubenicama. No u autosportu je svaki gram bitan pa su Red Bull i Ferrari već skidali boju s nekih dijelova bolida, želeći smanjiti masu, a šef Williamsa (i inženjer) za performanse vozila, Dave Robson, nazvao je marketinški odjel i pitao može li skinuti boju s cijelog bolida. Oku promatrača tada bi bilo vidljivo samo karbonsko pletivo. Znate li kakav je odgovor dobio od marketingaša?

Ako slučajno ne znate, nisu mu to dopustili. Vizualni identitet marke, sponzori…, mnogo toga bi bilo ugroženo sa skidanjem boje, a kaže Robson da bi uštede u masi bile nezanemarive.