Kupnja električnih automobila skriva jedan zanimljiv biznis koji nije izvan zakona, ali nije ni posve legalan ili, bolje rečeno, moralan. Naime, ako koristite državne subvencije, to je novac svih građana neke države. Dakle, kupite električni automobil koji je jeftiniji 7, 8, 9… tisuća eura i potom ga odmah preprodate. Na zaradi ste, i to ne malenoj. Usvojite li ovaj poslovni model, za dvije, tri godine možete zaraditi popriličan novac. Sada je francuska država odlučila reći: nećeš, razbojniče! Dobro, poruka nije izrečena baš tim riječima, sumnjam da Francuzi citiraju hrvatskog nogometnog menadžera, koji trenutno boravi u Bosni i Hercegovini.
Prema novim francuskim pravilima, vlasnici moraju zadržati svoje novo električno vozilo 12 mjeseci umjesto dosadašnjih šest, i moraju prijeći minimalno 6000 km prije prodaje. Ako bilo koji od tih uvjeta nije ispunjen, poticaj se mora nadoknaditi vladi. Cijene rabljenih automobila skočile su posljednjih mjeseci, a novih automobila je malo zbog problema u lancu opskrbe. Električni automobili postali su posebno poželjni zbog povećanja cijena benzina i dizela koje je potaknuo rat u Ukrajini. Neki rabljeni električni automobili čak su skuplji od novih vozila.
Francuski bonus kupcima je jedan od izdašnijih u Europi. Privatni kupci automobila do 45.000 eura mogu dobiti 6000 eura (poticaj ne smije biti veći od 40 posto cijene), a 1000 eura za automobile između 45.000 i 60.000 eura. Električna komercijalna vozila dolaze s poticajem od 7000 eura.