Baš kao i ljudi, automobili teško podnose vrućinu, odnosno temperaturne ekstreme. Zimi je potrrebno više vremena da sve tekućine i dijelovi u motoru dođu na radnu temperaturu pa zbog toga raste potrošnja goriva. A ljeti? S postizanjem radne temperature nema problema, ali ima s efikasnošću motora, odnosno postizanjem snage.
Motori se oslanjaju na točan omjer zraka i goriva kako bi radili učinkovito. Previše ili premalo goriva predstavlja problem, a ECU (upravljačka jedinica motora) prati količinu i kvalitetu zraka koji ulazi u usis te prilagođava gorivo. Hladan zrak gušći je od vrućeg. To znači da ljeti motor usisava zrak s manjim volumenom kisika, izgaranje u cilindrima nije optimalno, te zbog toga gubi snagu.
Pad performansi po vrućem vremenu gotovo je nemoguće u potpunosti spriječiti, ali to ne znači da postoji problem s vašim vozilom. Također, i korištenje klima-uređaja utječe na smanjenje performansi, ali ne možemo se voziti u automobilu kada je u kabini 60 stupnjeva, zar ne?