Vitejte v hostelu: Jeste li znali da je Škoda svojedobno pretvorila Fabiju u mobilnu smještajnu jedinicu?

Cilj akcije bio je skrenuti pozornost na prostranost interijera, navodno najbolju u svojoj klasi

Škoda je često pokušavala objasniti da su njezini automobili prostraniji od drugih, odnosno od konkurencije. To vrijedi i za drugu generaciju Fabije koju smo na našim cestama prvi put vidjeli 2007. godine. Upravo ona je bila zvijezda neobične reklamne kampanje, koja niti u Češkoj nije bila toliko poznata. Dva su razloga: prvo, događaj se održao 2013. godine, i to ljeti, i drugo, ciljao je na kupce u Rusiji. Cilj je bio skrenuti pozornost na već spomenutu prostranost interijera, navodno najbolju u svojoj klasi. Škoda je stoga došla na zanimljivu ideju: jednu Fabiju pretvoriti u hostel i ponuditi je zainteresiranima ne samo kao automobil za vožnju, već i kao noćenje u popularnom parku Izmailovsky u Moskvi.

Fabia je za tu prigodu opremljena s pravim bračnim krevetom, dekama, jastucima, plahtama, ručninicima i zavjesama. Korisnici su imali i prostoriju za prtljagu, besplatan wi-fi, pribor za osobnu njegu i vanjski WC u automobilu. Kućni ljubimci su mogli spavati u autu, a u ponudu je uključena i dodatna usluga čišćenja, piše auto.cz.

Osim toga, Škoda je smještaj u Fabiji oglasila na web stranicu Tripping.com kao hostel, pa je svatko tko je preko ove stranice tražio smještaj u Moskvi naišao i na modificiranu Škodu. Noćenje, koje je bilo dostupno za jednu noć, također je bilo besplatno, a plaćala se “samo” reklama na društvenim mrežama. Prema izvještajima iz tog razdoblja, vladao je veliki interes za smještaj u Fabiji, pa nije niti čudno da su se ubrzo popunili svi raspoloživi termini.