Gotove su muke s bočnim parkiranjem: Pogledajte novi sustav koji olakšava cijeli manevar!

Ova tehnlogija je pogodna za vozila sa stržnjim motorom i pogonom te većinu električnih vozila...

ZF-ova EasyTurn tehnologija novi je dizajn prednjeg ovjesa koji omogućuje zakretanje prednjih kotača do 80 stupnjeva, što je veliki napredak u odnosu na uobičajenih 35 stupnjeva. U standardnom ovjesu letva upravljača izravno se povezuje s zglobom upravljača, ali ZF-ov EasyTurn ovjes dodaje dvije dodatne veze između spone i zgloba. Dakle, umjesto izravne, čvrste veze između letve upravljača i kotača, ovaj sustav stvara vezu u obliku slova Z s dva zgloba, što omogućuje daleko veći kut.

Ova tehnologija nije pogodna za sve automobile. Dodane komponente upravljanja stvaraju probleme s ugradnjom za većinu vozila s prednjim motorom. Međutim, čini se da jako dobro radi na automobilima sa stražnjim motorom i pogonom na stražnje kotače, kao što je Porsche 911. Za ZF-ovu demonstraciju, EasyTurn je ugrađen u BMW i3, koji koristi stražnji električni motor za napajanje stražnjeg motora. Tako u prednjem dijelu ima dovoljno prostora da u njega stanu dodatne komponente i omogućen je kut zakretanja. Električni automobili će vjerojatno imati najviše koristi od ove tehnologije, budući da čak i električna vozila s pogonom na sve kotače imaju više prostora sprijeda od automobila s prednjim motorom.