Proizvođač električnih automobila i komponenti za autoindustriju Rimac razvija platformu baterijskog modula koja se temelji na cilindričnim ćelijama promjera oko 46 mm. Prelazak na cilindrične ćelije od 46 mm potez je sličan Teslinom. Prednost povećanja veličine ćelija je u većoj gustoći.
Jedna od osnovnih djelatnosti tvrtke je prodaja paketa baterija za električne automobile i hibride. Rimac ima cilj povećati isporuke na 40.000 paketa baterija 2023. i 200.000 paketa do 2028. godine, rekao je Wasim Sarwar Dilov, voditelj istraživanja i naprednog inženjeringa Rimac Technology. Hrvatska tvrtka trenutačno razgovara s tri proizvođača baterija o isporuci ćelija za novi modul, rekao je Dilov za Automotive News Europe.
– Nova platforma modula čini temelj većine naših budućih programa – rekao je Dilov.
Rimac trenutno ima 12 projekata s različitim proizvođačima automobila (ne nužno sa suvlasnicima tvrtke Porscheom i Hyundaijem), kažu u tvrtki. Dosad je Rimac otkrio ugovore o isporuci baterija za Aston Martin za hibridni hiperautomobil Valkyrie, kao i za Koenigsegg. Paketi baterija se isporučuju izravno na proizvodne trake automobila.
Rimčeva ključna prodajna točka ipak ostaje softver, ustvrdio je Dilov.
– Naš hardver je izvrstan, ali tako je i s mnogo drugih hardverskih jedinica. S našim softverom, međutim, možemo izvući više performansi iz bilo koje ćelije nego naši konkurenti.
Cilj Rimca je raditi na smanjenju mase baterija, pogotovo onog dijela paketa koji ne čini same baterijske ćelije.