Multimilijarder i najveći dioničar Tesle Elon Musk želi postići dosad neviđenu efikasnost. S posljednjom objavom na Twitteru opet je pokrenuo bujicu komentara. Naime, napisao je da želi da servisi budu gotovi u istom satu kada vozač ostavi električni automobil u radionici. Čelnik Tesle kao uzore spominje timove mehaničara Formule 1 koji su ekstremno brzi u rješavanju svih problema.
Ovo nije prvi pokušaj da Tesla pokušava postići visoku efikasnost i brzinu u servisima. Godine 2015. tvrtka je angažirala Kennyja Handkammera, 25-godišnjeg veterana F1 i bivšeg glavnog mehaničara Red Bull Racinga, kao globalnog direktora servisnih inovacija. Handkammer je implementirao brze servisne staze inspirirane F1 kako bi skratio vrijeme čekanja. Sada je očigledno cilj još smanjiti vrijeme servisiranja.
U postizanju veće brzine servisiranja Tesli ide na ruku i činjenica da ima električne automobile na kojima je potrebno mnogo manje rada.