U sjedištu Volkswagena još nema odluke o razvoju devete generacije Volkswagen Golfa, objasnio je šef marke Thomas Schäfer. Razlog tome su rastući troškovi u razvoju automobila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, odnosno standard Euro 7, zbog kojeg proizvođači predviđaju značajna poskupljenja automobila. Zbog složenijeg sustava čišćenja ispušnih plinova, svaki bi automobil bio skuplji za 3000 do 5000 eura.
– S malim automobilom ti se dodatni troškovi teško mogu apsorbirati. Stoga će početna mobilnost s motorima s unutarnjim izgaranjem biti znatno skuplja – objasnio je Schäfer. Audi je zbog toga već otkazao A1 i Q2. Slična sudbina prijetit Polu, a možda i Golfu.
To znači da deveta generacija VW Golfa neće ući u autosalone prije 2027. ili 2028. godine što vodi do novih problema. Raste interes za električne automobile i najavljena je zabrana prodaje vozila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem od 2035. godine.
– Morat ćemo vidjeti isplati li se razvijati novo vozilo koje ne traje punih sedam ili osam godina. To je iznimno skupo – naglasio je Schäfer.