Škoda Auto predstavila je novi električni SUV u konceptnoj formi te novi logotip. Ideja je na ceste poslati tri električna automobila do 2026. godine, a SUV Vision 7s najava je jednog od njih i potpuno nove dizajnerske linije u kojoj dominiraju razdvojena prednja svjetla te tanka stražnja svjetla u obliku slova T. Također, nema više ni tradicionalne Škodine prednje rešetke. Udio električnih vozila u prodaji vozila marke Škoda na europskom tržištu porast će na više od 70% do 2030. godine. Češki proizvođač automobila uložit će dodatnih 5,6 milijardi eura u e-mobilnost i 700 milijuna eura u digitalizaciju tijekom sljedeće godine.
Konceptna studija Vision 7S ima sedam sjedala (to objašavanja i ime automobila), a s dometom od 600+ kilometara i vršnom brzinom punjenja od 200 kW nova je faza u razvoju električnih automobila.
Također, Škoda je iskorstila priliku i za predstavljanje novog logotipa marke – 3D grafiku zamijenila su slova Škoda, a stari logo koristit će se manje, također u kombinaciji s riječi Škoda.