Kada smo vozili tada novi Citroën C5 Aircross, 2018. godine, već od prvih kilometara bilo jasno koja je glavna ideja iza ovog kompaktnog SUV-a, a to je udobnost. Nijedno drugo vozilo u klasi ne komunicira tako jasno svoje namjere. Do danas ovaj SUV prate dobre prodajne brojke, a vrijeme je i za redizajn. Novi model dostupa je na hrvatskom tržištu, a s njim dolaze i neki noviteti. Oni vizualni iscrpljuju se na blagim korekcijama mase i tražnji svjetala, ali tu su i drugi promijenjeni elementi…
Uz C5 Aircross dostupna je nova paleta boja, a to je novi touchscreen ekran u unutrašnjosti od 10 inča. C5 Aircross opremljen je novom generacijom sjedala Citroën Advanced Comfort, već prisutnima u vozilima C4 i C5 X. Ispunjena su pjenom visoke gustoće te imaju dodatnih 15 mm debljine.
Ono po čemu se Citroën izdvaja s ovim modelom je tzv. Advanced ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima, koji u većini slučajeva jamči vrhunsku udobnost na cesti. Ovo je jedini SUV u segmentu koji nudi 3 zasebna klizna stražnja sjedala koja se mogu podešavati po nagibu i sklopiti, što nudi modularnost tipičnu za monovolumene. Obujam prtljažnika je raskošan: od 580 l do 720 l na izvedbama s motorom s unutarnjim izgaranjem te od 460 l do 600 l na izvedbama s plug-in hibridnim motorom.
Što se motora tiče, nema većih promjena pa ćemo se prebaciti na cijene. Početni benzinac s odličnim turbobenzinskim 1,2-litrenim motorom košta 232.740 kuna, a za prvi dizelaš treba izdvojiti 256.340 kuna (jedini u ponudi je onaj sa 130 KS). Verzije s automatskim mjenjačem u prosjeku su skuplje oko 18.000 kuna. Za plug-in hibird sa 225 KS Citroën traži 341.408 kuna, u najpovoljnijoj carijanti s opremom Feel (LED svjetla, cijeli paket aktivne sigurnosti, digitalna instrumentna ploča, parkirni senzori…).