Svakog rujna Apple predstavlja svoje ključne potrošačke inovacije, uključujući iPhone i digitalni sat sljedeće generacije. Ove će godine milijuni obožavatelja Applea diljem svijeta ponovno pratiti live stream u kojem je glavna zvijezda izvršni direktor tvrtke Tim Cook. Pričat će o svemu, ali čini se da neće spominjati projekt osobnog automobila, koji je još obavijen velom tajne. Zasada se ništa o njemu ne zna, osim da je u fazi razvoja i da je već postao predmet obožavanja.
Pokazuje to istraživanje američke tvrtke za istraživanje tržišta Strategic Vision. Više od četvrtine od 200.000 anketiranih vlasnika novih automobila, njih 26 posto, reklo je da vole marku Apple – i da bi mogli kupiti automobil s oznakom Apple. Tako je nepostojeći automobil skočio na treće mjesto omiljenih marki, iza klasičnih proizvođača Toyote i Honde, ali ispred Tesle. Toyotin premium brend Lexus i BMW također su ostali iza Applea. Zanimljivo, čak je polovica vlasnika Tesli izjavila da bi razmislila o zamjeni svojih automobila za Appleov.