General Dynamics Land Systems objavio je nove detalje o svom konceptu tenka M1 Abrams sljedeće generacije, kao i jasniji prikaz vozila. Tvrtka je sada potvrdila da će dizajn koristiti hibridni konvencionalno-električni propulzijski sustav (za razliku od plinske trubine koja pokreće aktualni M1 Abrams), uz manju težinu, smanjenu posadu i mogućnosti udruživanja tenka sa sustavima umjetne inteligencije. Spominje se čak i električni način rada pri niskim brzinama. Zanimljivo je da će posada također biti smanjena. U trenutnoj konfiguraciji aktualni M1 Abrams ima četiri člana posade, a ruski tenkovi T-72, T-80 i T-90 imaju tri člana, odnosno punjenje glavnog topa je automatizirano. Pretpostavlja se da u kupoli novog Abramsa neće biti posade kao i u novom ruskom tenku T-14 Armata.
Tehnološki demonstrator AbramsX ima smanjenu težinu te pruža isti taktički domet kao i M1A2 Abrams uz 50% manju potrošnju goriva. Hibridni pogonski sklop (pretpostavlja se baziran na Cumminsovom dizelašu) omogućuje i tihu mobilnost, odnosno rad u električnom modu pri niskim brzinama. Prema prikazima koje smo vidjeli, AbramX demonstrator ima kupolu i trup koji imaju barem značajno izmijenjen vanjski oblik u usporedbi s naslijeđenim dizajnom M1.
Smanjenje mase jedan je od glavnih zahtjeva kako bi se novi tenk mogao lakše transportirati i kretati na bojištima. O cjelokupnom ubojitom arsenalu novog tenka zasad se može samo nagađati, ali neke stvari su već poznate. To uključuje borbenu stanicu Kongsberg Protector RS6 (RWS) s topom od 30 mm na vrhu kupole, a tu je i glavni top od 120 mm. Objavljena je i prva potpunija fotografija koncepta tenka.