Dacia napušta ideju (samo) jeftine marke? Nova ideja je ‘vrijednost za novac’!

Čini se da će model poput Sandera ostati kao važan mamac za kupce, ali ideja je krenuti u segmente gdje su marže i zarada mnogo viši

Prvo je to Volkswagen učinio sa Škodom, a čini se da istom stazom ide Renault s Dacijom. Ako se sjećate, Škode su neko vrijeme bile jeftine, obično na starijim Volkswagenovim platformama, a onda su nakon odličnih prodajnih brojki krenule i nešto više cijene te kvaliteta. Renault sada cilja na veće marže za Daciju, svoju rumunjsku marku. Nova ideja je “vrijednost za novac”, a nije cilj samo prodavati jeftine automobile.

Dacijine marže sada iznose 10 posto, rekao je u utorak izvršni direktor Luca de Meo u svom ažuriranom strateškom planu, a marka će dosegnuti 15 posto do 2030. Ta je razina slična onoj koju sada postižu premium marke poput BMW-a i Mercedes-Benza, piše Automotive News Europe.

Dacia je sada spremna napasti profitabilniji kompaktni segment, počevši od aktualnog crossovera Jogger sa sedam sjedala. Kompaktni SUV, Bigster, trebao bi se pojaviti 2024. godine, a nakon njega će uslijediti još dva kompaktna modela do 2030. godine.

– Dacia će hrabro ući u kompaktni segment, gdje su marže najmanje dvaput veće nego gdje je danas – rekao je de Meo, koji Daciu opisuje kao Renaultov zlatni grumen.

Čini se da će model poput Sandera ostati kao važan mamac za kupce, ali ideja je krenuti u segmente gdje su marže i zarada mnogo viši.