Koncept BMW i Vision Dee (ili Digital Emotional Experience) je kompaktna električna limuzina s naznakama BMW-ovih dizajnerskih obilježja – stiliziranim bubrezima, Hofmeister pregibom i limuzinskim oblikom u stilu modela 2002. O tome kako sve to izgleda prosudite sami… Ovaj BMW predstavljen je na sajmu CES, koji je posvećen visokotehnološkim igračkama pa je i razumljiv njegov izgled.
No možda je od svega zanimljivija jedna funkcija, a to su instrumentna ploča i infotainment koji se projiciraju punom širinom vjetrobranskog stakla. BMW i Vision Dee ima AR head-up zaslon s pet razina djelovanja. Razina 1 najmanje je nametljiv način rada, koji ograničava prikazane informacije na tanki red, odnosno na bitne elemente potrebne za vožnju – brzinu, ograničene navigacijske informacije i tako dalje. Prelaskom na razine 2 i 3 povećava se veličina HUD-a, stvarajući mjesta za više funkcija poput komunikacijskih informacija ili detaljnije navigacije. Razina 4 zauzima još više vizualnog prostora za funkcije poput navigacije proširene stvarnosti koja prekriva rutu na prikazu ceste.
Izvana je koncept prekriven novom tehnologijom E Ink koja može trenutno mijenjati do 32 boje. Podijeljen u 240 pojedinačno kontroliranih segmenata, omogućuje vam generiranje uzoraka i višebojnih shema u hodu kako biste prilagodili svoju vožnju. BMW kaže da niska potrošnja energije E Ink-a (troši struju samo pri promjeni stanja) i visoka vidljivost na dnevnom svjetlu omogućuju i aplikacije na električnima automobilima.
Kažu u BMW-u da je ovo vizualno samo demonstrator ideja, ali da će i mnoge tehnologije vjerojatno u proizvodnju.