Danas je gotovo nemoguće zamisliti automobil bez barem dva ekrana. Jedan u funkciji digitalne intrumentne ploče, a drugi sa svim funkcijama, internetom i kojekakvim aplikacijama koje većina vozača gotovo nikada ne koristi. Ima li to nekog posebnog smisla? Možda i ima proizvođačima jer tako smanjuju troškove proizvodnje, a sve prikazuju kao veliki tehnološki napredak. Kakav utjecaj na vožnju imaju ti uređaji?
Izvršni direktor BMW-a Oliver Zipse misli da je sve to velika greška te da je distrakcija vozača najveći uzrok prometnih nesreća, a ne brza vožnja. Rekao je to na tehnološkom sajmu CES u Las Vegasu. Zipse misli da će ti zasloni otići u povijest i tim sustavima daje još deset godina.
Na sajmu je BMW predstavio i Vision Dee koncept s tehnologijom head-up zaslona koja projicira informacije preko vjetrobranskog stakla. Paralelno s njim predstavio je i (gotovo) proizvodni zaslon. Ideja je sve informacije staviti u kontekst koji ne utječe na pogled vozača na cestu. Ta tehnologija head-up zaslona debitirat će u BMW-ovoj sljedećoj generaciji vozila Neue Klasse počevši od 2025. godine.