Bitno je održavanje: Pogledajte kako izgleda Toyotin motor nakon prijeđenih 490 tisuća kilometara!

I ovaj motor je dokaz da uz pravilno održavanje velika kilometraža nije problem

Kako se čini, živjet ćemo s automobilima sve duže i duže. Novi će biti preskupi, električna mobilnost još skuplja, a inflatorni troškovi život nam pretvaraju u stalno žongliranje kako bismo podmirili osnovne troškove i barem malo uštedjeli. Dakle, jedan od ključnih parametara bit će održavanje automobila. Mehaničar s YouTube kanala The Car Care Nut rastavio je motor Toyote Camry 2,4 l (2009.), koja je u Americi prešla 490.000 kilometara.

Povećana je potrošnja ulja, ali je motor i dalje u funkciji. Opremljen je i ručnim mjenjačem, što je rijetkost za SAD. Motor je u odličnom stanju. Poznato je da ovaj tip motora više troši ulje zbog problema s klipnim prstenom koji je Toyota kasnije riješila. Nakon rastavljanja otkriven je razlog za povećanu potrošnju ulja. Provrti cilindara su izlizani. Uzrok problema leži slabijoj kvaliteti klipnih prstenova, a ne u greškama vlasnika.

Međutim, ostali dijelovi motora su u izuzetno dobrom stanju. Osim problema sa sagorijevanjem ulja, drugih komplikacija nije bilo. Procijenjeni ukupni trošak vlasništva bio je 67.500 USD. To uključuje 32.000 USD na benzin. Ostali (ozbiljniji) potrošni materijal uključuje četiri kompleta guma, dvije spojke i 60 izmjena ulja tijekom godina.

I ovaj motor je dokaz da uz pravilno održavanje velika kilometraža nije problem.