Samo neki će na glas izgovoriti da oslanjanje isključivo na električnu energiju u novoj mobilnosti, a pogotovo tamo iza 2035. godine nije dobro za europsku autoindustriju. Kineska prednost je velika, kako u cijeni električnih automobila, tako i u sirovinama za proizvodnju, koje kontrolira. Zasad se i cijenom električni automobili teško mogu približiti većini europskih građana, a kako će tek biti kada nestane vladinih subvencija?!
Čini se da i u sjedištu Europske unije shvaćaju da promet treba diverzificirati, odnosno ponuditi građanima i industriji alternativu. Jedan od njih je vodik, kao gorivo za vozila opremljena gorivim ćelijama, ali razvija se sve više vozila opremljenih klasičnim, blago modificiranim motorima s unutarnjim sagorijevanjem, koji mogu koristiti vodik kao gorivo.
Bruxelles jasno daje prednost tzv. zelenom vodiku proizvedenom obnovljivom energijom, ali sada je dao do znanja da će također poticati razvoj tav. plavog vodika koji se proizvodi iz prirodnog plina s tehnologijom hvatanja i skladištenja emisija ugljika koji nastaju u proizvodnji. Europska unija je najavila da će vodik igrati ključnu ulogu u dekarbonizaciji industrije i transportnog sektora. EU kaže da će podržati plavi vodik tijekom prijelazne faze, premda ga nije spomenula u svojim glavnim ciljevima, te će uložiti 18 milijardi eura u projekte plavog vodika.