U lipnju 2022. Europski parlament izglasao je zabranu prodaje osobnih automobila i lakih gospodarskih vozila s bilo kojom vrstom dizelskih i benzinskih motora (i hribrida) 2035. godine. Mjera također propisuje 15% smanjenja emisija novih dizelskih i benzinskih automobila, koji dolaze na tržište od druge polovice ovog desetljeća u usporedbi s 2021. i proširuje ovu marginu na 55% od 2030. godine. Naravno, samo do 2035. godine, kada završava prodaja automobila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem.
Sada su četiri zemlje članice EU-a zatražile od Europske komisije da odredi datum kada će se učiniti isto za nove autobuse i kamione s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Zemlje potpisnice peticije su Nizozemska, Belgija, Danska i Luksemburg, a dokument poziva Europsku uniju da u svoje odluke uključi i nultu emisije za transportna vozila.
Kvartet također poziva da privremeni ciljevi emisija CO2 budu stroži do 2030. za kamione i nove autobuse.