Japanska brodarska tvrtka Mitsui O.S.K. Lines predstavlja velike brodove za rasuti teret koji rade na novim generacijama čistih goriva. Tvrtka je dobila odobrenje za dizajn broda za rasuti teret na amonijak koji koristi i jedra. Dizajn zajednički razvijaju Mitsui O.S.K. Lines (MOL) u partnerstvu s Mitsui & Co. i Mitsubishi Shipbuildingom.
Japanski regulator odobrio je dizajn broda Newcastlemax s pogonom na amonijak jer se predviđa da će tzv. čisto gorivo postati vodeći izvor goriva za goleme teretne brodove u svijetu do 2050. godine. Brod će imati dva spremnika amonijaka na palubi kako bi se maksimalno povećao domet krstarenja za različitim rutama i kako bi se što učinkovitije iskoristio prostor za teret. Tu su i dva jedra na prednjem dijelu broda.
MOL, koji upravlja flotom od 319 brodova za rasuti teret, ima ambiciozan plan nulte emisije štetnih plinova do 2050. godine s ciljem postavljanja 110 prekooceanskih brodova koji plove na sintetički metan, amonijak, vodik i biodizel.