Ideja da ćemo od 2035. kupovati samo nove električnie automobile (na baterije) čini se sve manje izvjesnom jer mnogi proizvođači ozbiljno računaju na vodik kao pogonsko gorivo – u klasičnim motorima s unutarnjim sagorijevanjem ili sustavima s gorivim ćelijama vodika. Honda je jedan od tih proizvođača, a sada je objavila da je uspela poprilično smanjiti cijenu cijelog sustava s gorivim ćelijama vodika i da će ga ugraditi u novi model CR-V, kao jednu od opcija.
Proizvodnja počinje sljedeće godine u tvornici u Ohiju. CR-V na vodik bit će zamjena za Clarity Fuel Cell, limuzinu koja se nudila u Kaliforniji od 2017. do 2020. godine.
Zanimljivo je da će ovaj novi model također imati opciju priključka na električnu energiju (slično plug-in hibridima) kako bi mu se omogućilo da ponudi malu količinu električnog dometa, a da pritom ne koristi vodik.
Pogonski sustav s gorivim ćelijama razvijen je u suradnji s General Motorsom (pretvara vodik u električnu energiju za napajanje elektromotora) i navodno je veliko poboljšanje pogonskog sklopa starog Clarityja i koristi 80 posto manje platine nego prije. To utječe na veliki pad cijene (točne brojke još nisu objavljene).
CR-V s gorivim ćelijama pridružit će se Toyoti Mirai i Hyundaiju Nexo te drugim najavljenim automobilima koje će pokretati vodik. Ova ideja sve više golica i proizvođače poput BMW-a, Renaulta…