Citroënov direktor misli da bi ovakva vozila mogla zamijeniti SUV-ove: Oni u eri električnih vozila nemaju smisla…

Cobée tvrdi da će proizvođači automobila biti prisiljeni dizajnirati automobile s nižim linijama krova i boljom aerodinamikom

U jednom je razgovoru izvršni direktor Citroëna Vincent Cobée najavio postupni kraj SUV-ova, pogotovo nakon što tržište preuzmu električni automobili. Sada je pak razgovarao s britanskim Autocarom o tome što bi se moglo dogoditi nakon što proizvođači automobila prestanu s ovom manijom malih, srednjih i velikih SUV-ova. Cobée tvrdi da će proizvođači automobila biti prisiljeni dizajnirati automobile s nižim linijama krova i boljom aerodinamikom kako bi poboljšali učinkovitost. Smanjenje mase također bi imalo učinak na povećanje autonomije.

Citroënovi šefovi predviđaju da će regulatori spriječiti rast SUV-ova ograničavanjem poticaja samo na električna vozila čija je težina ispod određenog praga. Shodno tome, Cobée smatra da će proizvođači automobila prije ili kasnije morati konstruirati manja električna vozila. Izrada SUV-ova s (lakšom) aluminijskom karoserijom za masovna tržišta nije izvediva zbog previsokih troškova (aluminija), tako da će pobjedu na tržištu odnijeti manja vozila ili vozila s nižim karoserijom.

Vincent Cobée je staknuo da bi koncept Oli (većinom napravljen od recikliranih materijala), predstavljen prošle godine, mogao biti rješenje. Razvijen je s masom od samo 1000 kg i pristojnim dometom od 400 kilometara s baterijom od 40 kWh.

Za kraj, i Oli nam izgleda poput SUV-a. Maloga, doduše, ali – SUV-a.