Novi problemi: Električni kamioni preteški su za mnoge mostove…

Oko 10 posto autocesta su gradilišta, a potrebno je popraviti i oko 4000 mostova u Njemačkoj

U utorak je Europski parlament odlučio postupno ukinuti motore s unutarnjim sagorijevanjem i Europskoj uniji, što znači da njemački proizvođači automobila moraju brzo pokrenuti promjene. Novca za tranziciju im ne manjka jer su proizvođači automobila nedavno zabilježili milijarde dobiti. Hildegard Müller, predsjednica Njemačke udruge automobilske industrije (VDA), u novom intervjuu za njemački morgenpost.de ipak je istaknula zabrinutost za svoju branšu.

– Potrebna su nam praktična rješenja. Oko 10 posto autocesta su gradilišta, a potrebno je popraviti i oko 4000 mostova. Dakle, imamo sveobuhvatnu potrebu obnove željezničke i cestovne infrastrukture – rekla je Müller.

Zašto je potrebno popraviti mostove? Baterije električnih kamiona su iznimno teške. Zbog toga Minstarstvo prometa trenutno ne može dati dozvolu za promet za veliki broj kamiona težih od 44 tone. Naravno, kada je takva situacija s infrastrukturom u Njemačkoj, možemo se zapitati kao je u ostatku Europe?!