Dvije američke priče: S električnim automobilom 12 punjenja za prijeđenih 2200 km…

Pad dometa električnih automobila zimi je poznata stvar, ali ljudi su često neinformirani...

O gubitku dometa električnih automobila pri niskim temperaturama sve se zna, ali neki ljudi očigledno još ne znaju dovoljno. Uglavnom ovakve priče dolaze iz SAD-a, ali zgodno ih je prenijeti kao neku vrstu upozorenja. Dvije su posade krenule na put, udaljenost je bila gotovo ista, a problemi slični. Brat i sestra Alice i Xaviar Steavenson htjeli su si ispuniti želju i saznati kako je to voziti Teslu. Unajmili su Teslu za putovanje od Orlanda na Floridi do Wichite u Kansasu. Putovanje dugo više od 2200 kilometara pokazalo se kao test strpljenja za oboje.

Xavier Steavenson rekao je za Business Insider da se baterija električnog automobila na zimskim cestama praznila brže nego što su je mogli puniti na stanicama za punjenje. Kad su krenuli na put, sve do dolaska u područje ekstremne hladnoće, bez problema su mogli voziti dva i pol sata. Kasnije su mogli voziti samo sat i pol te su morali pustiti električni auto da se puni jedan do dva sata. Na kraju dana morali su puniti električni automobil ukupno šest puta, što je svaki put koštalo između 25 i 30 dolara. Tesla su uzeli preko tvrtke za iznajmljivanje Hertz. Tvrtka je isti dan primila nekoliko pritužbi na bateriju Tesle. Ekstremne hladnoće u Americi očigledno nisu dovoljno upozorenje korisnicima električnih automobila…

Evo još jednog primjera. Bill i Joann Muller htjeli su prijeći rutu od Michigana do Floriode dugačku oko 2200 kilometara u Kiji EV6, ali par je morao zaustaviti svoju Kiju EV6 ukupno 12 puta kako bi je napunio. Električnom automobilu trebalo je između 20 i 55 minuta da se napuni. Kako bi uštedjeli energiju Bill i Joann nisu koristili grijač – što nije osobito popularno kada vozite na temperaturama ispod nule.