Premda se mnogi problemi s vozilom mogu detektirati pomoću ugrađenih senzora, neki drugi su malo zahtjevniji. Motor je uglavnom pokriven brojnim senzorima, ali ostali dijelovi automobila često su prepušteni osjećaju vozača i redovitom održavanju. V2M sustav dizajniran je za prepoznavanje tih potencijalnih kvarova, osluškujući ih pomoću ugrađenih modula. Sustav trenutno razvija istoimeni startup iz Delawarea (SAD), a V2M se sastoji od dva elektroakustična senzorska modula, smještena u prednjem i stražnjem dijelu automobila, zajedno s kontrolnom jedinicom smještenom u sredini. Koristeći ovaj hardver, sustav kontinuirano prati i bilježi radnu buku vozila. Analogne snimke pretvaraju se u digitalne signale, koji se šalju na mrežni poslužitelj za analizu pomoću algoritama temeljenih na umjetnoj inteligenciji. Ako se otkriju bilo kakvi problemi, vlasnik automobila ili njegov mehaničar dobivaju obavijest putem aplikacije i nadzorne ploče dostupne putem interneta.
Upozorenja se također mogu slati u već postojećem dijagnostičkom sustavu automobila, proizvođačima vozila i operaterima voznog parka. U svakom slučaju, ideja je da se potrebno održavanje može izvesti što je prije moguće, prije nego što su potrebni opsežniji popravci.
Između ostalog, sustav trenutno može identificirati zvukove problematičnih ležajeva, a konstruktori sada rade na identifikaciji zvukova povezanih s problemima s ovjesom. V2M je namijenjen za korištenje u vozilima s unutarnjim sagorijavanjem i električnim vozilima, a prototip je ugrađen u jednu Teslu Tesle. Verzija spremna za tržište trebala bi biti dostupna do lipnja, a tvrtka je već u pregovorima s Ferarrijem, koji bi u konačnici mogao uključiti sustav kao standardnu opremu u svojim vozilima.