Ljutnja prometne struke i policajaca: Jedna njemačka regija ukinula je ograničenja brzine od 130 km/h! na nekim dionicama autocesta!

Predmetna dionica smatrana je crnom točkom sve dok nije uvedeno ograničenje brzine 2003. godine.

Njemačka savezna tvrtka za autoceste uklonila je sve znakove koji su stajali već davedest godina, a ograničavaju brzinu na autocesti na 130 km/h na dionici u saveznoj državi Brandenburg (Havelland i Wittstock). Nakon završetka radova obnove kolnika na dionici od oko 64 kilometra između Berlina i Hamburga, ubuduće će se primjenjivati ​​samo preporučena brzina u cijeloj zemlji, odnosno vozit će se bez ograničenja. Ograničenje brzine od 130 km/h na drugoj dionici između Kreuz Schönefelda i Dreieck Spreewalda već je ukinuto krajem 2022. godine.

Kako prenosi Berliner Zeitung, prosvjedna nota brandenburške policije nije uzeta u obzir. Služba za sigurnost savjetovala je da se ne ukida ograničenje brzine, zbog opasnosti od povećanja broja nesreća. Međutim, vladajući SPD i CDU u Brandenburgu izjasnili su se za taj korak – uz kritike koalicijskog partnera Zelenih. Predmetna dionica smatrana je crnom točkom sve dok nije uvedeno ograničenje brzine 2003. godine. Godinu prije, 2002., zabilježene su 834 nesreće s osam poginulih i 226 ozlijeđenih, a tada su brojke drastično pale. U 2020. godini, kada je zbog korone bio mali promet, nitko nije poginuo na trasi, prošle godine jedna je osoba poginula u 532 nesreće.

Studija koju je objavila savezna vlada 2007. godine često se citira u raspravama o ograničenju brzine – kao rijedak pokušaj sustavnog ispitivanja učinaka u stvarnom prometu. Po studiji, brzina od 130 km/h drastično smanjuje broj nesreća i posljedične troškove pa prednosti nadmašuju nedostatke poput gubitka vremena zbog sporije vožnje. Klimatski učinci, koji su danas u središtu rasprave, tada su spominjani, ali nisu analizirani.