Zeleni lobisti: Ljudi će kupovati aute na sintetičko gorivo i u njih točiti benzin i dizel?!

U konačnici, tvrde u T & E-u, sintetička goriva neće biti ništa drugo nego ciljano rješenje za vozače Porschea i sličnih marki

Europska unija popustila je Njemačkoj i njezinoj ideji da se prodaja novih automobila na sintetička goriva dopusti i nakon 2035. godine. Dakle, automobili s motorima s unutarnjim sagorijevanjem neće biti zabranjeni, kao što se očekivalo. To bi prouzročilo da bi samo najbogatiji vozači imali pristup njima, ističu iz iz europske lobističke grupe Transport & Environment. Navelo bi to neke vozače, koji kupuju automobile s motorima s unutarnjim sagorijevanjem certificirane za rad na sintetički benzin, da zaobiđu pravila i umjesto toga jednostavno natoče fosilno gorivo, dizel ili benzin, ustvrdila je organizacija Transport & Environment. Prema analizi koju je pripremio Transport & Environment, sintetički benzin mogao bi koštati više od 2,80 eura po litri 2030., što je 50% više od sadašnjeg normalnog benzina, a zbog svog složenog procesa proizvodnje trošio bi puno energije, piše Europa Press.

Zbog toga bi na tržištu mogla pasti prodaja električnih automobila, a spominje se brojka od čak 46 milijuna električnih automobila do 2050. Analiza također pokazuje da bi automobili koji rade na sintetička goriva mogli emitirati do 160.000 dodatnih tona dušikovih oksida (NOX) u EU do 2050. godine.

U konačnici, tvrde u T & E-u, sintetička goriva neće biti ništa drugo nego ciljano rješenje za vozače Porschea i sličnih marki, s kojima će se potkopati jasnoća postupnog ukidanja motora s unutarnjim sagorijevanjem u ime skupog goriva koje zagađuje okoliš. Također ističu da otvaranje vrata sintetičkim gorivima nakon 2035. u EU potkopava sigurnost ulaganja u elektrifikaciju europskih proizvođača automobila i ugrožava minimalno 30 milijardi eura ulaganja samo u tvornice baterija u Njemačkoj.