Čak 86,6 posto privatnih vlasnika Tesle koji su prošle godine u Njemačkoj zamijenili svoj stari automobil za novi ostalo je vjerno marki. To je proizašlo iz istraživanja tržišta koje je provela njemačka tvrtka za analizu tržišta Dataforce koju je naručio njemački Automobilwoche. U obzir su dolazili samo privatni kupci.
Slijedi Dacia na drugom mjestu s postotkom lojalnosti od 73,6 posto.
– To nije iznenađujuće i usko je povezano s pozicioniranjem Dacie kao vrlo jeftine marke. Većina Dacijinih kupaca dolazila je s tržišta starih rabljenih automobila, a sada uživaju u pogodnostima novog automobila po cijeni dobrog rabljenog automobila. Kad se navikneš na to, ne vraćaš se tako brzo rabljenom modelu – kaže Laura Odinius iz Dataforcea.
Treće mjesto pripada Toyoti. Japanci bilježe postotak lojalnosti od 59,2 posto za 2022. Prema Odiniusu, za to su uglavnom zaslužni stariji kupci: od 75. godine života 75 posto kupaca lojalno je marki koju voze, prema istraživanju. Najbolji njemački brend je Mercedes na petom mjestu, sa stopom lojalnosti od 53,9 posto. Slijede Mini 49,9 posto i VW 49,4 posto na desetom i jedanaestom mjestu.