Jesu li Amerikanci na pogrešan način shvatili električnu mobilnost? Postoji mala vjerojatnost da je tako, ali zapravo proizvođačima automobila na pameti je, prije svega, profit pa tek onda razmišljanje što netko drugi misli o njihovom poslu. Novi RAM-ov veliki električni pick-up najbolji je primjer za to. Izgrađen je na platformi STLA Frame, koristi električni sustav od 800 volti i postojat će dvije verzije: jedna s 563 kilometra autonomije i druga s nešto više od 800 kilometara autonomije. Standardna verzija s 563 kilometra dometa ima bateriju od 169 kWh, veću od bilo kojeg električnog automobila koji se prodaje u Europi.
RAM 1500 REV s većom autonomijom ima gigantsku bateriju od 229 kWh. Dobro ste pročitali: 229 kilovat-sati. To je baterija najvećeg kapaciteta ugrađena u bilo koji električni automobil na svijetu, nadmašujući čak i onu električnog Hummera (212,7 kWh). Premda marka nije objavila težinu baterije, nema tu neke velike filozofije i revolucionarnih tehnologija koje bi smanjile njezinu masu. Pretpostavlja se da je samo masa baterije veća od 1400 kilograma jer, usporedbe radi, baterija Hummera EV teži 1326 kilograma, a znamo da je manja. Drugim riječima, sama RAM-ova baterija teži više od prosječno Volkswagen Golfa 8. Iz perspektive sigurnosti i sudara s nekim drugim vozilom, posljedice bi bile gorozne. Glavna zadaća te goleme baterije je napajanje dva elektromotora vozila na svakoj osovini, a svaki od njih ima snagu od 250 kW (340 KS). RAM ukupno najavljuje 654 KS snage i 840 Nm okretnog momenta, što mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde, uz maksimalnu nosivost od 1225 kilograma i impresivnu vučnu sposobnost od 6450 kilograma, kao i sustav od 800 volti koji mu omogućuje punjenje istosmjernom strujom pri velikim brzinama.
Ima li električna mobilnst smisla s ovakvim vozilima? Ne pretjerano, jer su za proizvodnju ovakve baterije utrošene velike količine energije i posljedično su velike emisije CO2. Ali, to je Amerika i njezino shvaćanje električne mobilnosti.