Sve više kupaca automobila u Njemačkoj ne bi imalo problema s kupnjom kineskog automobila. Gotovo trećina (30 posto) od 1055 žena i muškaraca koje je ispitao portal za usporedbu novih automobila Carwow može zamisliti da će njihov sljedeći automobil biti iz Kine. Ipak, 70 posto odbija vozila iz Kine dok među Britancima, koje je također anketirao Carwow, ta brojka iznosi 71 posto.
– Kineski proizvođači automobila koji žele ući na tržište u Njemačkoj također moraju privući nove vozače. Oni se bore s gotovo potpunim nedostatkom svijesti o marki i moraju promijeniti trenutnu percepciju javnosti o kvaliteti njihovih proizvoda – kaže izvršni direktor Carwow Philipp Sayler.
Za 19% Nijemaca i čak 27% Britanaca podrijetlo vozila je vrlo važan faktor, za 40% odnosno 39% djelomično odlučujući faktor. S druge strane za 41% Nijemaca i 34% Britanaca, nije važno iz koje zemlje dolazi marka automobila. Kineski proizvođači automobila žele se masovno proširiti u Europi. Premda im to nije uspjelo u prvim pokušajima zbog velikih nedostataka u kvaliteti i sigurnosti, Kinezi su sada očito naučili lekciju i rade na procesu osiguravanja svog prvog tržišnog udjela u Europi. Posebno se to odnosi na električne automobile, gdje su Kinezi ravnopravni ili čak tehnološki superiorniji od njemačkih, japanskih ili američkih proizvođača automobila. Upravo zbog te prednosti, kineski proizvođači bi mogli lakše osvojiti europsko tržište nego, svojevremeno, japanski i korejski proizvođači. Njima su trebala desetljeća.