Kada je izgorio brod Felicity Ace postavljana su brojna pitanja. Brod za prijevoz automobila u svojoj je utrobi nosio i električne automobile kada je na njemu buknuo plamen 16. veljače 2022. godine. Unatoč svim pokušajima gašenja i šlepanja, brod je potonuo petanestak dana kasnije u Atlantskom oceanu, blizu Azora. Ulijedile su brojne analize, a pogotovo se govorilo o utjecaju električnih automobila i njihovih baterija na intenzitat požara. Znate i sami da baterije gore duže i teže ih je pogasiti.
Zbog svega toga brodoprijevoznička industrija, čini se, uvodi nova pravila. Barem se tako čini po vijestima koje dolaze iz Tesle. Američki proizvođač električnih automobila obavijestio je neke od svojih kupaca da će njihovi automobili biti isporučeni s manje od 50% napunjenosti beterije. Tesla će se očigledno morati pridržavati novih propisa o pomorskom prijevozu električnih vozila s 20%-50% popunjenosti baterija kada je vozilo na brodu.
Slabije napunjenje baterije očigledno smanjuju izglede za tzv. toplinski bijeg i požare. Inače, Tesla će svojim kupcima dati svojevrsni vaučer i omogućiti besplatno punjenje baterije za otprilike 150 eura dometa.