U intervjuu Top Gearu, Dirck Hacker voditelj razvoja u BMW-ovom M odjelu objavio je neke planove – pogotovo po pitanju mjenjača.
– Automatici s dvostrukom spojkom više nam nisu zanimljivi. Ostali su ručni ili klasični automatski mjenjači.
Rekao je da su vodili raspravu kada se dogovarao razvoj sljedeće generacije M5. Inženjerski tim je odlučio koristiti tradicionalni automatik s pretvaračem okretnog momenta jer je bio udobniji za svakodnevnu vožnju.
– Automatik ima bolje performanse od mjenjača s dvostrukom spojkom. U M4 CSL brže mijenja stupnjeve prijenosa, a s druge strane, ovaj automatik također koristimo u novom trkaćem automobilu M4 GTR.
Ručni mjenjači uz M2, M3 i M4 će se zadržati još šest, sedam godina, koliko će ih i dobavljači nuditi. Odjel M nedavno je ugradio šesterostupanjski ručni mjenjač u 3,0 CSL, čija je serija ograničena na samo 50 jedinica. Snaga je 553 KS.
Imajte na umu da se ova vijest odnosi samo na M odjel BMW-a.