Direktor Volkswagena je priznao: Kontrole osjetljive na dodir u kabini vozila bile su greška!

Srećom, popravak je na putu jer će se njemačka marka riješiti klizača za kontrolu klime i zbunjujućih funkcija na upravljaču

Unutrašnjost Volkswagenovih automobila uvijek je bilo mjesto nadahnuća drugim markama. Jednostavne i funkcionalne kontrolne funkcije, kotačići i tipke, bili su uzorno smješteni i dizajnirani. Nije tu bilo neke ekstravagancije i vjerojatno je zbog svega toga svaki proizvođač automobila s globalnim dosegm tražio sličnu formu. Onda je 2019. godine došao novi Golf i umjesto provjerenih rješenja dobili smo unutrašnjost u kojoj dominiraju kontrole osjetljive na dodir. Mnoge vozače to je zbunilo, prije svega klizna funkcija pojačavanja zvuka audio sustava, dodirne i klizne funkcije reguliranja temperature u kabini.

Ta ideja je, očekivano, produžena i na mnoge druge modele koncerna. U iskrenom intervjuu za Autocar, izvršni direktor Thomas Schäfer priznao je da su kontrole na dodir bile pogreška. On je objasnio  da ja taj tehnološko-dizajnerski smjer napravio mnogo štete i da je tvrtka frustrirala kupce koji ne bi trebali biti frustrirani. Srećom, popravak je na putu jer će se njemačka marka riješiti klizača za kontrolu klime i zbunjujućih funkcija na upravljaču. Prvi model koji dolazi s novom/starom arhitekturom tipki je Tiguan sljedeće generacije (pogledajte fotografiju unutrašnjosti). Uz tipke, koje su vidljiva na upravljaču, dolazi i veliki 15-inčni ekran infotainmenta. Bez toga se ne može.