Redizajniran je Volkswagen T-Cross: Blage vizualne korekcije i nova tehnologija!

Sada mali SUV dolazi s digitalnom instrumentnom pločkom u serijskoj opremi

S T-Crossom je Volkswagen napravio odličan posao jer je ponudio ono što je europskom tržištu (očigledno) najviše trebalo, mali SUV po relativno povoljnoj cijeni. Dosad je isporučeno 1,2 milijuna primjeraka te je već rasprodan za cijelu godinu. No sada je vrijeme za redizajn.

Promjene započinju sprijeda gdje T-Cross 2024 dobiva LED Matrix prednja svjetla kao standardu opremu na modelima Style i R-Line te kao opciju na Life varijanti. Tu su i osvijetljene lajsne koje ide sve do VW-ova logotipa. Osnovni model imat će 16-inčne aluminijske naplatke, dok će oni skuplji dobiti veći 17-inčni set. Straga su stražnja svjetla dobila vizualni motiv u obliku slova X i ona se također spajaju u sredini. Premda se radi o faceliftu, novi T-Cross je 27 milimetara duži od svog prethodnika. Naravno, neće tu biti većih promjena u kabini nego su dimenzije povećane zbog promjena u dizajnu odbojnika. Sada je dužina T-Crossa 4135 mm, a on i dalje ima međuosovinski razmak od 2563 mm.

Sve verzije sada dolaze s digitalnom instrumentnom pločom, veličine 8 ili 10 inča, ovisno o razini opreme. Kada je riječ o zaslonima, na središnjoj konzoli je zaslon s dijagonalom od 8 inča na jeftinijim T-Cross verzijama ili od 9,2 inča na skupljim konfiguracijama, dok infotainment koristi najnoviji hardver i softver.

Kapacitet prtljažnika je više nego pristojan za vozilo ove veličine, varira od 385 do 455 litara ovisno o položaju stražnje klupe (pomična je za 140 mm). Preklopite li stražnja sjedala obujam će skočiti na 1281 litru. Za još veću praktičnost, suvozačevo sjedalo se također može preklopiti.

Ponuda motora počinje s 1,0 TSI. Trocilindrični motor s turbopunjačem dostupan je s 95 KS  ili 116 KS. Prvi radi s petestupanjskim ručnim mjenjačem, dok drugi ima šeststupanjski ručni mjenjač ili opcijski sedamstupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Dostupan isključivo s DSG-om, veći 1,5-litreni četverocilindrični motor ima 150 KS. VW će početi primati narudžbe ove jeseni i planira započeti s isporukama u prvom tromjesečju 2024. godine. Ako vas zanima (a vjerojatno zanima), na fotografijama je verzija s najskupljom R-Line opremom.