Tijekom aktivne trkaće karijere 1970-ih i 1980-ih Nijemac Walter Röhrl (76) je ostvario mnoge uspjehe, dvaput je bio svjetski prvak u reliju, a i danas ga mnogi smatraju najboljim vozačem tog sporta. Sada je s predsjednikom kluba Mobil in Deutschland Michaelom Haberlandom podijelio svoja razmišljanja o uvijek aktualnoj temi – ograničenju brzina na Autobahnu. Kao što znate na nekim dijelovima njemačkih autocesta se i dalje vozi bez ograničenja brzine. Traženo uvođenje općeg ograničenja brzine na njemačkim autocestama često se opravdava povećanom sigurnošću sudionika u prometu. Prema Walteru Röhrlu, takva bi mjera imala suprotan učinak.
– To više nije vožnja automobila, to je dosađivanje i gubitak vremena. I onda vam padnu na pamet glupe ideje, poput igranja s mobitelom i toga da ne gledate cestu.
Jedan od razloga za uvođenje ograničenja je i ekologija, ali Röhrl ostaje kritičan:
– Ako vozim moderan auto na praznoj autocesti brzinom od 150 ili 160 km/h, tada mi tada će on trošiti manje od 10 litara. Uvođenje općeg ograničenja brzine, na koje političari već dugo pozivaju, još je jedan način da se ljudi stave u ludačku košulju.
Za kraj treba dodati da je legendarni Nijemac i dalje povezan s Porscheom, odnosno dugogodišnji je amabasador marke pa njegova razmišljanja treba gledati i u tom kontekstu.